רגב: בג"צ פוסל חוקים בטענה כי נעדרו דיון מהותי, והם דנים 2 דקות למועמד

איתי גדסי No Comments on רגב: בג"צ פוסל חוקים בטענה כי נעדרו דיון מהותי, והם דנים 2 דקות למועמד

חברת הוועדה למינוי שופטים השרה מירי רגב, תקפה בחריפות את ההתנהלות השערורייתית של הוועדה אמש, שבדקה 136 מועמדים לשיפוט ב-3.5 שעות, "אפילו מנה חמה לוקח יותר זמן להכין. שופטי אינסטנט – זה מה שהיה אתמול. ככה גונבים את הקול של הציבור"

בג"צ צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה ונציגת הממשלה בוועה לבחירת שופטים ח"כ מירי רגב תקפה היום (שני) בסיעת הליכוד את המחטף שביצעה הוועדה שהתכנסה ללא סמכות של 7 חברים ומינתה 100 שופטים ורשמים תוך 3.5 שעות, לדברי השרה רגב, "ראינו אתמול איך פועלת ועדה לבחירת שופטים בצורה של שמור לי ואשמור לך. זה לא מזג שיפוטי. זה מזג פוליטי, דורסני. רשימות סגורות שמגיעות מהבית. הפקרות בקודש הקודשים".

רגב ביקרה בחריפות את התנהלות הוועדה, "אלה שאמורים למנות שופטים שיביאו לידי ביטוי את המגוון של החברה הישראלית – ממנים את מי שיש לו את אותו DNA, תקפה רגב והוסיפה, "ראינו אתמול איך דנו ב136 שופטים, ומינו 61. זה בערך 2 דק לכל מועמד. אפילו מנה חמה לוקח יותר זמן להכין. שופטי אינסטנט – זה מה שהיה אתמול. ככה גונבים את הקול של הציבור".

רגב הוסיפה ותקפה את בג"ץ בראשות הנשיאה חיות שהובילה את הדיונים אמש הוועדה, "בג"צ פוסל חוקים של הכנסת בטענה שהם נעדרו דיון מהותי, אבל הם בעצמם, בדיונים שלהם מקדישים 2 דקות למועמד".

רגב שאלה בסוף דבריה, "נציגי הכנסת לא היו, נציגי הממשלה לא היו, הציבור לא היה שם. איפה הנשיאה חיות, שתפעל כמבוגרת אחראית?".

בסיום דבריה עדכנה רגב כי לאור המחטף אמש היא תעתור לבג"ץ, "הם ניצלו את זה כדי להביא מינויים ללא הסכמה ולכן אני יחד עם חברתי אסנת מארק עתרנו היום לבג"צ כדי לערער על החלטות הועדה אתמול, על כך שהקוורום אינו חוקי ועל התנהלות הדיונים".

 

 



0 תגובות